שימוש בפייסבוק
מתוך שקוף באוהל
תוכן עניינים |
רשימת תפוצה אד הוק (דיון אינבוקס)
- שעת יצירת ההודעה מאוד חשובה, מומלץ אחרי 21:00 בערב, כשאנשים נמצאים על המחשב. כי אם הם לא נמצאים אז רוב הסיכויים שאנשים יעזבו את השיחה מאוד מהר.
- הודעת חטיפה "שלום, אני מתנצל שהבאתי אתכם אבל המשימה חשובה, אתם חברים, ראו את זה כאירוע חריג, ברצוני ליידע ש.."
- רצוי לעשות בתפוצות של עד 20,30 איש.
- להתחיל במשהו אקטואלי ולעוף משם למסר שחשוב לי.
- המטרה היא לעודד שיחה. לא לאנוס לתשובת כן/לא.
תיוג תמונה
להכין תמונה ולהוסיף לה טקסט.
- אני מתייג כי המצב גרוע, בדרך כלל לא עושה את זה.
- המטרה היא שהתמונה תתחיל שיחה.
- היחס בין כמות המתוייגים לבין כמות הלייקים מעיד על הצלחת הפוסט.
- מומלץ לעשות הרבה SHARING - אחרי שתייגת, משהו כמו שעה שעתיים. לעשות שייר לפרופילים של מובילי דעה.
- לבקש מאנשים שיעשו SHARE ולא לייק.
- כדי שיהיו תגובות, מומלץ לתייג FLAMERS - אנשים עם פה וטמפרמנט בלתי נשלט. המטרה היא לייצר קונטרסט בשיחה.
- לא לפחד ממילים חריפות.
לרתום אנשים לפעולה - הצ'ט
- ליצור הודעה קצרה, כך שייראה שהיא הוקלדה מיידית.
- מעל 10 הודעות צ'ט, פייסבוק מעלה את הקפצה.
התגובה הלא קשורה
לשבת על הניוז פיד ולשים טוקבקים לסטטוס שמקשרים החוצה לפעולה שאתה מזמן.
- מגיע לחברים ולחברים של חברים.
- צריך להיות מסר אישי.
טויטר
- אפשרי לסנכרן ככה שהסטטוסים בטויטר יעלו לדף הפייסבוק.
תוכנות
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.seesmic תוכנה לניהול פרופילים ורשתות חברתיות bufferapp.com/ תוכנה ליצירת סטוק של עדכונים עתידיים לפי שעה...
מסמרות לפיד
כדי לוודא שמסר עולה לפיד, כדאי להחזיק כ-10 דפים של מעל 30 לייקים. ואז לפרסם על הקירות של כולם בהפרשים של 10 דקות - זה מקפיץ את הנושא לפידים.