הקמת בית ספר חדש: תסריט שיחה עם ראש מועצה / מנהל בית ספר קיים

מתוך שקוף באוהל
(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(יצירת דף עם התוכן "{{סאדברי בנימינה}} ===נקודות לשיחה במודל הקמה "מקומי" עם ראש מועצה=== אנחנו מבקשים ממך להוביל ...")
 
(נקודות לשיחה במודל הקמה "ייחוד" מול מנהל בית ספר)
שורה 25: שורה 25:
 
===נקודות לשיחה במודל הקמה "ייחוד" מול מנהל בית ספר===
 
===נקודות לשיחה במודל הקמה "ייחוד" מול מנהל בית ספר===
 
אנחנו מבקשים ממך מקום לכיתה ניסויית של הדבר הזה, בבית הספר שאת/ת מנהל/ת. בתמיכת משרד החינוך. ללא צורך במשאבים חדשים. ניסוי מבוקר כזה שמראה שזרם כזה יכול לצמוח כאן.
 
אנחנו מבקשים ממך מקום לכיתה ניסויית של הדבר הזה, בבית הספר שאת/ת מנהל/ת. בתמיכת משרד החינוך. ללא צורך במשאבים חדשים. ניסוי מבוקר כזה שמראה שזרם כזה יכול לצמוח כאן.
* יש צורך, יש ביקוש. להביא הוכחות לביקוש - רשימות המתנה
+
* '''יש צורך''', יש ביקוש. להביא הוכחות לביקוש - רשימות המתנה
* חלון הזדמנויות בשל מסמך ההסדרה, הועדה להקמות דמוקרטיות, ראש מחוז חדש לחיפה. להביא מסמך הסדרה. השמועה בתחום (יעקב+ניבה) היא שהראש מחוז החדש יותר בעניין הזרם הדמוקרטי.
+
* '''חלון הזדמנויות''' בשל מסמך ההסדרה, הועדה להקמות דמוקרטיות, ראש מחוז חדש לחיפה. להביא מסמך הסדרה. השמועה בתחום (יעקב+ניבה) היא שהראש מחוז החדש יותר בעניין הזרם הדמוקרטי.
* יש לנו דיבור עם פארס מנהל תחום רישוי במשרד החינוך שיעזור בזה.
+
* '''גיבוי משרד החינוך''' יש לנו דיבור עם פארס מנהל תחום רישוי במשרד החינוך שיעזור בזה.
: * יש לירן, עופר, סיוון אשתו של עופר, מלי - הם אנשים עם תואר שני שיכולים לרוץ למשרת מנהל בית ספר.
+
* יש קבוצה שעשתה עבודת הכנה:
 +
: * '''תלמידים''' יש לנו רשימת תמידים 90 תלמידים שמעוניינים להתחיל ללמוד. 30 מתוכם לומדים בבנימינה היום. הם מפוזרים בין כיתה א' לכיתה ח' ולכן אין כאן משמעות של סגירת כיתה קיימת. ואנחנו מעריכים שככל שבית הספר יציע מקומות, כל המקומות יתמלאו. בעקבות הביקושים.
 +
: * יש לירן, עופר, סיוון אשתו של עופר, מלי - הם אנשים עם תואר שני שיכולים להכנס להוראה.
 
: * יש לנו תוכנית פדגוגית שהכנו, שנתיים לימוד הנושא, ומבוססת על מודל בית ספר "מוכר ורשמי" קיים.
 
: * יש לנו תוכנית פדגוגית שהכנו, שנתיים לימוד הנושא, ומבוססת על מודל בית ספר "מוכר ורשמי" קיים.
: * יש לנו רשימת תמידים 90 תלמידים שמעוניינים להתחיל ללמוד. 30 מתוכם לומדים בבנימינה היום. הם מפוזרים בין כיתה א' לכיתה ח' ולכן אין כאן משמעות של סגירת כיתה קיימת. ואנחנו מעריכים שככל שבית הספר יציע מקומות, כל המקומות יתמלאו. בעקבות הביקושים.
+
* '''אסטרטגיית יציאה''' אחרי שזה יצמח אפשר יהיה להעביר את זה לבית ספר עצמאי.
* אחרי שזה יצמח אפשר יהיה להעביר את זה לבית ספר עצמאי.
+
שפיה מוכן לעשות את זה.
+

גרסה מתאריך 14:41, 16 בינואר 2017

זהו דף במסגרת יוזמת סאדברי בנימינה והסביבה. דפים נוספים הקשורים ליוזמה ניתן למצא כאן.

נקודות לשיחה במודל הקמה "מקומי" עם ראש מועצה

אנחנו מבקשים ממך להוביל את תהליך ההקמה של בית ספר דמוקרטי חדש לשנת הלימודים הקרובה. אנחנו מבקשים לעבוד יחד עם מחלקת החינוך כך שהמועצה תגיש בקשה להקמת בית ספר חדש, מוכר ורשמי.

* רשימה 90 תלמידים שמעוניינים להתחיל ללמוד. 30 מתוכם לומדים בבנימינה היום. הם מפוזרים בין כיתה א' לכיתה ח' ולכן אין כאן משמעות של סגירת כיתה קיימת. ואנחנו מעריכים שככל שבית הספר יציע מקומות, כל המקומות יתמלאו. בעקבות הביקושים.
* הגנה על המערכת הקיימת אנחנו מוכנים לתת למועצה שמובילה את הקמת בית הספר, את הגדרת המכסה על העברת תלמידים מבתי הספר הקיימים במועצה כדי להגן על כיתות בבתי הספר הקיימים.
* סגל ניהולי יש את לירן, עופר, סיוון אשתו של עופר, מלי - הם אנשים עם תואר שני שיכולים לרוץ למשרת מנהל בית ספר, בכפוף להצטרפות לקורס מנהלי בתי ספר.
* תוכנית פדגוגית יש לנו תוכנית פדגוגית שהכנו, שנתיים לימוד הנושא, ומבוססת על מודל בית ספר "מוכר ורשמי" קיים.
* מבנה ארגוני יש לנו עמותה וחשבון בנק פעיל.
* קהילה תומכת 250 תומכים שמוכנים לתרום ולהתנדב.

נקודות לשיחה במודל הקמה "ייחוד" מול ראש מועצה

אנחנו מבקשים ממך מקום במוסד חינוכי קיים, לכיתה ניסויית של הדבר הזה. בתמיכת משרד החינוך. ללא צורך במשאבים חדשים. ניסוי מבוקר כזה שמראה שזרם כזה יכול לצמוח כאן.

* יש לנו תוכנית פדגוגית שהכנו, שנתיים לימוד הנושא, ומבוססת על מודל בית ספר "מוכר ורשמי" קיים.
* אנחנו מוכנים לתת למועצה שמובילה את הקמת בית הספר, את הגדרת המכסה על העברת תלמידים מבתי הספר הקיימים במועצה כדי להגן על כיתות בבתי הספר הקיימים.
* יש לנו רשימת תמידים 90 תלמידים שמעוניינים להתחיל ללמוד. 30 מתוכם לומדים בבנימינה היום. הם מפוזרים בין כיתה א' לכיתה ח' ולכן אין כאן משמעות של סגירת כיתה קיימת. ואנחנו מעריכים שככל שבית הספר יציע מקומות, כל המקומות יתמלאו. בעקבות הביקושים.

נקודות לשיחה במודל הקמה "ייחוד" מול מנהל בית ספר

אנחנו מבקשים ממך מקום לכיתה ניסויית של הדבר הזה, בבית הספר שאת/ת מנהל/ת. בתמיכת משרד החינוך. ללא צורך במשאבים חדשים. ניסוי מבוקר כזה שמראה שזרם כזה יכול לצמוח כאן.

* תלמידים יש לנו רשימת תמידים 90 תלמידים שמעוניינים להתחיל ללמוד. 30 מתוכם לומדים בבנימינה היום. הם מפוזרים בין כיתה א' לכיתה ח' ולכן אין כאן משמעות של סגירת כיתה קיימת. ואנחנו מעריכים שככל שבית הספר יציע מקומות, כל המקומות יתמלאו. בעקבות הביקושים.
* יש לירן, עופר, סיוון אשתו של עופר, מלי - הם אנשים עם תואר שני שיכולים להכנס להוראה.
* יש לנו תוכנית פדגוגית שהכנו, שנתיים לימוד הנושא, ומבוססת על מודל בית ספר "מוכר ורשמי" קיים.
כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים