עריכת עיקרי דבריו של שר החינוך, הרב שי פירון במכללת קיי 28.1.2014

מתוך שקוף באוהל
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תירשם בהיסטוריית העריכות של הדף.
ניתן לבטל את העריכה. אנא בידקו את השוואת הגרסאות למטה כדי לוודא שזה מה שאתם רוצים לעשות, ואז שמרו את השינויים למטה כדי לבצע את ביטול העריכה.
גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 69: שורה 69:
  
 
===כישורים לניהול שיח אישי===  
 
===כישורים לניהול שיח אישי===  
מאוד חסרה המודעות של מורים מסויימים לניהול שיח קבוע ו/או בעל עומק אישי עם התלמידים. כלומר לעיתים המורים מנהלים שיחות חולין עם התלמידים ומקבלים את האשליה שקיים קשר עמוק וכי הם מכירים את התלמיד ומודעים למצבו. לצורך שיח שמדגיע לפסים אישיים נדרש להשקיע יותר זמן וקשב בשיח עם התלמידים.
+
מאוד חסרה המודעות של מורים מסויימים לניהול שיח קבוע ו/או בעל עומק אישי עם התלמידים. כלומר המורים מנהלים שיחות חולין  
  
 
==כיצד יעביר את השינויים אל מול מוסדות ה-מל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) וה-ות"ת (הוועדה לתכנון ולתקצוב)==
 
==כיצד יעביר את השינויים אל מול מוסדות ה-מל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) וה-ות"ת (הוועדה לתכנון ולתקצוב)==

שימו לב: תורמים אחרים עשויים לערוך או אף להסיר את תרומתכם לשקוף באוהל. אם אינכם רוצים שעבודתכם תהיה זמינה לעריכה על ידי אחרים, אל תפרסמו אותה פה. כמו־כן, אתם מבטיחים לנו כי כתבתם את הטקסט הזה בעצמכם, או העתקתם אותו ממקור שאינו מוגן על ידי זכויות יוצרים (ראו שקוף באוהל:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אל תעשו שימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות!

ביטול / יציאה | עזרה לעריכה (נפתח בחלון חדש)
כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים